ماشین های Audiزیر پاها ی بازیکنان رئال

مراسم سالانه اهدای ماشین های آئودی به بازیکنان رئال

برای نهمین سال متوالی، بازیکنان رئال مادرید، در مراسمی رسمی، خودروی آئودی مورد علاقه شان را از این کمپانی اتومبیل سازی تحویل گرفتند.

کمپانی آئودی به عنوان یکی از اسپانسرهای باشگاه رئال مادرید، هرساله به تک تک مدیران، مربیان و بازیکنان باشگاه رئال، یک خودرو (به مدل

مورد پسند آنها) هدیه می دهد.

مراسم امسال کمپانی آئودی در پیست خاراما برگزار شد و تمام بازیکنان رئال به جز مارسلو و ایگواین که برای انجام تمرینات بازیابی درکمپ ورزشی والدبباس مانده بودند، دراین مراسم شرکت کردند.

بازیونان رئال برای گرفتن یک عکس تبلیغاتی تک تک پشت اتومبیل آر.8 آئودی نشستند و درکنار مارک گن، یکی از اتومبیل رانان سرشناس دریک ماشین مسابقه، سوار شدند و درپیست دوری زدند. په په بازیکنی بود که بیشتر از هر بازیکن دیگری تحت تاثیر قرار گرفته بود و دراین باره گفت:« حس فوق العاده ای است. من مملو از هیجانم.» بازیکنان دیگری مثل کاسیاس حتی جرات سوار شدن به ماشین مسابقه را نداشتند.کاسیاس دراین باره گفت:« سرم گیج می رود...تصورش را بکنید....»

راموس و آربلوا هم از سوار شدن به ماشین این اتومبیل ران سرشناس لذت بردند و بنزما هم همین طور...فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم سوار ماشین گن شد و در پایان مراسم یک دور با او در پیست زد. پرس در پاسخ به سوالی در این باره که چرا به او یک ماشین اهدا نشده گفت:« ماشین من هنوز نرسیده ولی فردا برایم می آورند.»

در جریان این مراسم، شوخی و خنده به راه بود و حتی رئیس باشگاه هم با بازیکنانش از جمله با سرخیو راموس شوخی می کرد. دراین میان راموس فرصت را مغتنم شمرد تا از تیمش دفاع کند:« رئال مادرید بهترین است. هرچند که بعضی ها خوششان نمی آید که این را بشنوند.»

درمورداتومبیل های اهدایی به بازیکنان رئال، جذاب ترین ماشین متعلق به کریس رونالدو بود. یک آئودی آر.8 کوپه که حدود 180000 یورو می ارزد. مورینیو هم دراین مراسم شرکت کرد و او یک اتومبیل آ.8 را سفارش داده بود. البته او نیز جرات سوار شدن به اتومبیل گن را نداشت.  

 foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 آبان 1391 ا 13:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.